A felhasználói élmény javítása érdekében oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy cookie-kat tároljunk.

 

 

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Akciós termékek

Ár 590 Ft
Ár 990 Ft

Hírek

arr3TERÍTŐK, KÖTÉNYEK, TAKARÓK MÉRETRE!!!Igény szerint méretre készítünk terítőket, kötényeket és takarókat -kötények és takarók esetén fix... arr3AKCIÓ!Nézze meg leárazott termékeinket és válogasson....!... arr3NEM TETSZETT?Nem tetszett? Sajnáljuk! A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül ha visszajuttatja nekünk...

Kapcsolat

Webtextil
Telefonszám: +36 30 388 6950
info(a)webtextil.hu
Ügyfélszolg.: 08.00-18.00

» ÁSZF

Általános szerződési feltételek

ÁSZF letöltése és nyomtatása

A Webtextil  webáruházban leadott megrendelésekről elektronikus levélben (e-mail-ben) küldött visszaigazolás írásban kötött szerződésnek minősül. A szerződés hivatalos nyelve magyar, melyet a Webtextil  webáruház üzemeltetője elektronikus úton iktat és a rendelést követő 1 évig tárol. Ezen szerződés megfelel a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 3. § (1)-ben foglaltaknak.

1. A SZERZŐDÉS TÁRGYA
 

1.1. A Webtextil webáruház Nagy Mariann egyéni vállalkozó (székhelye: 2510 Dorog Mária utca18.; adószám: 67218156-2-31) http://www.webtextil.hu/ internetes oldalon elérhető, eladásra kínált termékkatalógusa.

1.2. Nagy Mariann egyéni vállalkozó mint Szállító és a Vevő között a webáruházban történő megrendelés Szállító által történő visszaigazolásával tulajdon átruházási szerződés (a továbbiakban: Adásvételi szerződés) jön létre a jelen feltételek szerint.

1.3. Nagy Mariann egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szállító) a webáruház üzemeltetéséhez szükséges hatósági engedélyekkel rendelkezik.

 

2. A SZERZŐDŐ FELEK ADATAI
 

2.1. Az Adásvételi szerződés Nagy Mariann egyéni vállalkozó mint Szállító és a webáruházban megrendelést leadó személy mint Vevő (a továbbiakban: Vevő) között jön létre. A Szállító kizárólag a http://www.webtextil.hu/ internetes oldalon leadott, a termékkatalógusból kiválasztott termékek vonatkozásában, a megrendelés feltételeinek megfelelően elküldött megrendelések teljesítéséért felel.

2.2. A Vevő a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg a vásárláshoz szükséges adatokat, és a Szállító ennek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás, valótlan adatok megadásából eredő károk teljes mértékben a Vevőt terhelik. 
A Szállító a hibás vagy valótlan regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a regisztráció valódiságát ellenőrizni. A Vevő a megrendelés és vásárlás során megadott adatai kezeléséhez jelen szerződéssel a Szállító Adatkezelési Szabályzatában foglalt feltételekkel hozzájárul.

 

3. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

3.1. Árak

  • 3.1.1. A megrendelhető termékek ára a http://www.webtextil.hu/ internetes oldalon található termékkatalógusban kerülnek meghatározásra. A termékkatalógusban feltüntetett árak a termékeket terhelő valamennyi adót, járulékot tartalmazó végső fogyasztói árai, amelyek érvényessége minden esetben az adott megjelenés időpontjára vonatkozik.  A webáruházban szereplő árak, csak interneten történő megrendelés esetén érvényesek.
  • 3.1.2. A Szállító a Vevő által megrendelt terméket minden esetben a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja a Vevő részére.
  • 3.1.3. A Vevő megrendelésének módosítása esetén a módosított megrendelés a módosítás időpontjában érvényes kondíciókkal kerül teljesítésre.
  • 3.1.4. A megrendelt termékek szállításának díját a Vevő köteles megfizetni a termék árának megfizetésével egyidejűleg. A szállítás díja a http://www.webtextil.hu/ internetes oldalon kerül meghatározásra.
  • 3.1.5. A Vevő, házhoz szállítás esetében a termék árát és a szállítás díját, a megrendelést követően banki előreutalással, bankkártyás fizetéssel, vagy a megrendelt termékek kézhezvételekor utánvéttel (az utánvét díjköteles) köteles kiegyenlíteni. MPL futárszolgálattal  PostaPontra és MPL Csomagautomatába szállítás esetén kizárólag bankkártyás fizetés (Barion) vagy banki előre utalás választható. GLS csomagpontra, csomagautómatába történő szállítás választása esetén kizárólag bankkártyás fizetés választható (Barion).

3.2. Az adatbeviteli hibák javítása

  • 3.2.1. A Vevő a megrendelés során, a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan biztosított a lehetőség az általa bevitt adatok módosítására, amelyhez igénybe veheti a böngészőben a vissza gombot is, amennyiben előző oldalon szereplő adatok javítását szeretné elvégezni. Az adatok pontos bevitele a Vevő felelőssége. Az adatok utólagos javítására a webshopba belépve, a személyes adatok menüpontban is lehetőség van regisztrációt követően.
  • 3.2.2. Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadásával Szállító jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő kárát és költségét a Vevőre hárítani. A Szállító a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítés elmaradásért a felelősséget kizárja. A Vevő által rosszul megadott e-mail cím, valamint a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesíthetetlenségét eredményezi és a szerződés létrejöttét meggátolja.

3.3. A megrendelés és annak visszaigazolása

  • 3.3.1. A Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van.
  • 3.3.2. A Webtextil webáruház rendszere minden érvényes megrendelésnek automatikusan rendelésazonosító számot ad, melyet a megrendelés jóváhagyását követő oldalon, illetve a Vevő által megadott címre küldött rendelésigazoló e-mailben közöl. A Vevő tudomásul veszi, hogy kizárólag ezen rendelésazonosítóval rendelkező megrendelések érvényesek.
  • 3.3.3. A Szállító a megrendelés leadását követően maximum 48 órán belül visszaigazolja, amely visszaigazolással létrejön a felek között a szállítási jogviszony. Amennyiben a megrendelés visszaigazolása 48 órán belül nem történik meg, úgy a Vevő szabadul ajánlati kötöttsége alól. A Szállító a megrendelést a szállítási feltételekben megadottak szerint teljesíti.

3.4. Az áru átvétele, a vásárlástól való elállás

  • 3.4.1. A Vevő vállalja, hogy a visszaigazolt megrendelésben feltüntetett, és az általa megadott címre kiszállított árut átveszi, és annak ellenértékét maradéktalanul megfizeti. A Szállító a számlát a Vevőnek elektronikus úton E-számla formában, E-mailban küldi meg, melyet egy (Számlázz.hu számlázó oldal) E-mailban talál meg és tölthet le, azaz a csomag nem tartalmaz számlát. A Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben a kiszállított árut neki felróható okból nem veszi át, úgy az ebből eredő kárt és költséget köteles a Szállító részére megfizetni.
  • 3.4.2. A Vevő a természeténél fogva visszaszolgáltatható termékek esetében jelen szerződéstől - és ezzel a vásárlástól -  a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül elállhat írásban tett indoklás nélküli egyértelmű elállási nyilatkozat megtételével, majd a termékek -elállás közlésétől számított- 14 napon belül a Szállító címére történő visszajuttatásával. A termékek visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vevő köteles megtéríteni, egyéb költség azonban a Vevőt nem terheli. A Szállító a visszaszolgáltatott termék Vevő által korábban megfizetett (számlán szereplő) teljes összeget köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül a Vevő részére visszatéríteni.

 

4.  FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

4.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő  14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

4.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

4.2.1. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. A Szállító a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.

4.2.2. Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, a Szállító legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a Szállító a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szállító a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt Szállítót felelősség nem terheli.

Többletköltségek

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szállító nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.

Visszatartási jog

A Szállító mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.

4.2.3. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

A termék visszaszolgáltatása

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve Szállítónak vagy Szállító által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket Szállító címére kell visszaküldeni. Kérjük vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni. 

Ha a fogyasztó szolgáltatást rendelt és a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó – szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért

A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

4.2.4. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

A Szállító kifejezetten felhívja a Vevő figyelmét, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

4.3. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

4.3.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szállító hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szállító adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

4.3.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A jelen ÁSZF-ben írt szavatossági jogok gyakorlásának határideje attól a naptól indul, amikor a Vásárló a terméket átveszi.

5. VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK, PANASZKEZELÉS


5.1. A Webtextil webáruház működésével, az áruk kiszállításával, garanciával és elállással kapcsolatos információkat a webáruház "Vásárlás és működés", „Szállítási információk” és "Elállás menete" menüpontjai tartalmazzák.

5.2. A Vevő a Szállító teljesítésével kapcsolatos panaszát az info@webtextil.hu e-mail címen, vagy a 2510 Dorog Mária utca 18. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. A Szállító a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről írásban tájékoztatja a Vevőt.

5.3. Levágott méterárút, rövidárút nem áll módunkban visszavenni, kivétel a minőségi kifogás, amit a vásárló a 4.2. bekezdésben foglaltak szerint érvényesíthet.

5.4. A Panasz elutasítása esetén Szolgáltató köteles tájékoztatni a fogyasztót, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, illetve az adott felügyeleti szerv székhelyéről, telefonos és internetes elérhetőségéről, valamint levelezési címéről. A tájékoztatóban Szolgáltató feltünteti, hogy igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita tárgyalásos módon nem rendezhető, fogyasztó az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket veheti igénybe:

  • Fogyasztóvédelmi eljárás (http://www.kormanyhivatal.hu/)
  • Bírósági eljárás (a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint)

Szállító továbbá tájékoztatja Vevőt, hogy vitarendezéssel kapcsolatban ügyek intézésére lehetőség van igénybe venni az online vitarendezési felületet. Az online vitarendezési felület elérhetősége: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

6. A SZERZŐDÉS IDŐBELI HATÁLYA, IRÁNYADÓ JOG, EGYÉB RENDELKEZÉSEK


6.1. Jelen szerződés a Vevő megrendelésének Szállító általi visszaigazolásával lép hatályba.

6.2. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk., a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

A weboldalon történő elírás, téves adatbevitel vagy frissítés elmaradásának jogát fentartjuk!

 ÁSZF letöltése és nyomtatása

Y2M4MDdm